Praktijk College Tilburg > Onze School > Arbeid Training Centrum

ATC

Bent u op zoek naar extra handjes voor uw bedrijf? Dan kunnen onze leerlingen van het Arbeid Training Centrum (ATC) u zeker helpen!

Onze leerlingen doen allerlei werkzaamheden die voornamelijk seriematig van aard zijn. Denk aan:

• assemblage
  • inpakken/ompakken
  • lichte montage en demontage
  • sorteren/vouwen/stickeren
  • verzorgen van mailingen
  • of andere werkzaamheden in overleg met de opdrachtgever

Ons ATC is gevestigd in een bedrijfspand aan de Ceramstraat 12 in Tilburg, achter Kringloop Tilburg. Het ATC heeft daar een eigen werkplaats en opslagruimte. Op deze manier krijgen leerlingen ook echt het gevoel dat ze naar werk gaan en niet naar school.

Maatschappelijk ondernemen

Met een samenwerking met het ATC van Praktijkcollege Tilburg draagt u direct bij aan de ontwikkeling van onze leerlingen. Verschillende bedrijven in de regio gingen u al voor. Wilt u ook graag maatschappelijk ondernemen? Neem dan contact met ons op. We gaan graag in gesprek over de werkzaamheden die onze leerlingen voor u uit handen kunnen nemen. We rekenen beperkte tarieven en bespreken graag de mogelijkheden.

Wilt u meer weten over ons ATC, neem dan contact op met coördinator Renske Spijkers via het contactformulier hiernaast.

Contact met ATC

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Respect voor ieder individu

Op onze scholen hebben we aandacht voor elkaar en wordt ieder kind gezien. Bij ons is iedereen waardevol.