Praktijk College Tilburg > Onze School > Restaurant Welkom

Restaurant Welkom

Ons restaurant vind je in onze school aan de Brittendreef 9 in Tilburg. Je kunt hier werelds eten in je eigen buurt. Wij serveren namelijk lunchgerechten uit de hele wereld. Elke donderdag kunt u bij ons terecht (met uitzondering van de schoolvakanties). We zijn dan geopend tussen 12.00 en 13.30 uur.

Ons menu is elke week anders, dus neem vooraf een kijkje op onze actuele lunchkaart hieronder. Door op het pijltje naar rechts te klikken in de menukaart, kun je vooruit kijken in het menu.

Behalve een lekker menu wordt er ook iedere week wordt een beperkt aantal verse, seizoensgebonden boeketten en/of planten verkocht. Deze boeketten worden gemaakt door leerlingen van bloem & groen.

Reserveren

Reserveren kan telefonisch via 013-463 22 96 of via het reserveringsformulier op deze pagina. Wil je op de dag zelf langs komen, bel dan even voor 10 uur in de ochtend. Dan weet je zeker dat er een tafeltje beschikbaar is. Kosten voor een lunchmaaltijd zijn 7,50 euro (exclusief drankjes).

We ontmoeten je graag! Tot ziens bij restaurant Welkom.

Reserveerformulier

Voer een nummer in van 1 tot 20.
Selecteer één datum. Wilt u meerdere donderdagen komen? Maak dan een nieuwe reservering aan.
Heeft u een allergie of andere dieetwensen? Laat dit a.u.b. aan ons weten.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Respect voor ieder individu

Op onze scholen hebben we aandacht voor elkaar en wordt ieder kind gezien. Bij ons is iedereen waardevol.